onsdag 7 november 2012

Vänner



Nu har jag sagt upp medlemskapet i StayFriends.
Om jag inte betalar deras "Guldmedlemskap" så har jag ingen som helst nytta eller glädje av att vara medlem.
Jag gillar inte sajter som mer och mer påminner om Nigeriabrev och endast är ute efter att koppla upp sig på folks plånböcker.

Man påstår sig ha 2 076 048 medlemmar och om alla dessa skulle betala 169:- per år så blir det en vacker slant.
Närmare bestämt nästan 351.000.000:-!

Det är inte särskilt lätt att säga upp medlemskapet, lättast är det faktiskt att googla fram instruktioner.
Jag tror att man medvetet försvårat möjligheten att hitta den informationen.
Nu står det i alla fall "Alla uppgifter raderades oåterkallelig" på deras hemsida.
Jag hoppas slippa deras tiggarbrev framledes.



 

Så här såg det ut i helgen när vi hade riktiga vänner på besök.
Först röjde vi på tomten och sedan samlades alla runt soppgrytan vid det stora köksbordet.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar