onsdag 25 april 2012

Grislampor med mera


Jag har kommit över tre lampor som förmodligen suttit under taket till perrongen på en järnvägsstation.
Den minnesgode läsaren vet att jag har kontakt med en samlare som har en perrong liggande.
Nu ska jag inte släpa hem en perrong, jag drar gränsen tidigare än så.

Grislampor är populära idag och det här måste vara SJ:s motsvarighet.

Ett lass bland många den. närmaste tiden.
Trälådor, plastreda, snickarglädje, zinkbaljor, tvättbrädor, slaktbänk och allsköns udditeter.

3 kommentarer:

  1. Hej !
    En oherrans massa grejer ! Du ser då möjligheterna i allt !! Tänk om jag finge vara i dessa lådor och gräva då skulle jag trivas !
    Lycka till !

    " Ömse grejan "

    SvaraRadera
  2. Mycket grejer är det.
    Nu gäller det att få plats med allt.

    SvaraRadera
  3. Oj oj, var har du hittat tag i dessa lampor? Är på jakt efter belysning till vår "station"

    SvaraRadera