söndag 5 februari 2012

Tradera Box 1

Detta är den första av lådor jag kommer att lägga ut på Tradera.
Antingen hör ni av er via bloggen eller också går det bra att bjuda på Tradera.
Jag heter Skaffaren även där. Eller snart sagt överallt.
Ovan, teak, rostfritt och en Sockerpulla.
Den lilla skålen med teakhandtag är NildJohan.

Tyska vaser och Irma Yourstone, de två blå till höger.

Uppläggningsfat och en på bild, hopplöst mörk gul Colora.
I verkligheten lyser den som solen.

Smörbyttor, en engelsk ytterkruka samt en hänkelvas av Gunnar Nylund.
Pampig andrasortering.

Ett tidigare kungapar, Oscar II med drottning Sophia, trevliga underlägg och en charmig liten norsk trälåda.
KulturOst minsann!

6 kommentarer:

  1. vad vill du ha för det rödrutiga underlägget?

    SvaraRadera
  2. Ooooo, de där två grytunderläggen är JAG intresserad av - vad vill du ha för dem :-) ???

    SvaraRadera
  3. Jag hade siktat på en 50-lapp styck.
    Min e-post finns nu på min profilsida.

    SvaraRadera
  4. ok, tyvärr är jag för snål för mitt eget bästa ;) Jag får drömma vidare...

    SvaraRadera
  5. Grytunderläggen är ju hur vassa som helst.

    SvaraRadera