lördag 17 januari 2009


Jag har några tavlor av Robert Högfeldt och den här, kallad "Frieriet" är min favorit.
Riktigt så här gick det inte till i mitt fall men ett visst mått av igenkännande tror jag de flesta upplever inför den.
Jag står inför helt andra utmaningar. Nu har jag fått in minst 10 000 dragkedjor som jag ska sälja. Dom är från 50- och 60-talet och i alla möjliga färger och längder.
Från 50-talets pastellfärger till 60-talets grälla och naturligtvis en del kommunalgrå och politikerbeiga exemplar. Hög kvalitet.
Jag får återkomma med en del bilder när jag inventerat alla lådor och kartonger.

1 kommentar:

  1. Den tavlan är helt ljuvlig! Den lille farbrorn ser ut som om han just insett livets allvar...
    Har precis besökt hemsidan, där fanns mycket kul! Det mesta "sålt", tyvärr.. (eller kanske tur?)
    //Annette

    SvaraRadera